استاندار اصفهان:  ۶۹ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند به تصویب رسید

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: ۶۹ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند در بیست و یکمین سفر شهرستانی، مصوب شد.

سیدرضا مرتضوی عصر پنجشنبه در پایان نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان در فرمانداری هرند، گفت: ۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند در بیست و یکمین سفر شهرستانی به این شهرستان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: عصر امروز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به ۲۷ مصوبه در بخش‌های مختلف شامل حوزه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و راهداری دست یافتیم.

استاندار اصفهان اظهار داشت: ۲۳ مصوبه دیگر نیز در حوزه زیرساختی و زیربنایی و ۱۹ مصوبه در حوزه اقتصادی به تائید و تصویب رسید تا با اجرای این مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان هرند باشیم.

وی با تأکید بر پیگیری مصوبات تا مرحله اجرایی شدن، گفت: دبیرخانه سفر در استانداری، جلساتی را در این خصوص برنامه‌ریزی کرده تا طبق زمانبندی مشخص مصوبات اجرایی شوند در غیر اینصورت در سامانه‌ای که به همین منظور درنظر گرفته‌ایم عدم اجرای مصوبات مشخص و مورد رصد و پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: کاروان خدمت دولت مردمی در استان،در امتداد سفرهای شهرستانی با بررسی‌ و پیگیری‌هایی که از قبل به همت فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اداری شهرستان انجام شده بود، سفر به شهرستان هرند را از پنج صبح امروز آغاز کرد.

وی ادامه داد: بازدیدهایی از مزارع کشاورزی، پروژه‌های راه و برخی از مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان در جریان این سفر انجام شد.

استاندار اصفهان افزود: جلساتی با حضور فعالان اقتصادی،بخشداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان در خصوص بررسی مسائل زیربنایی و زیرساختی هرند انجام شد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان، گفت: با توجه به رویکرد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به مسائل روز کشور و استان می‌توان گفت امروز شاهد برگزاری یکی از غنی‌ترین جلسات نخبگانی بودیم.

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان، صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان هرند و افتتاح یادمان شهدای گمنام، بیست و یکمین سفر شهرستانی خود را آغاز کرد.

بازدید از شهرک صنعتی اژیه، جاده اژیه_هرند، استخر نیمه تمام هرند، دیدار با تعدادی از خانواده های مُعزز شهدا و جانبازان، نُخبگان فرهنگی و اجتماعی، ملاقات مردمی، حضور در شورای اداری مشترک استان و شهرستان و افتتاح اداره ثبت اسناد هرند، بخش‌هایی از برنامه‌های استاندار اصفهان در هرند بود.

شهرستان هرند در ۸۵ کیلومتری شهر اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha