۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85176161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شیرخوارگان کهریزک کرج در آغوش عزاداران حسینی(ع)

کرج - ایرنا- سومین روز از ماه محرم گروه های خودجوش و خیر مردمی با حضور در آسایشگاه کهریزک به یاد مظلومیت کودکان شهید دشت کربلا، شیرخوارگان این آسایشگاه را در آغوش کشیدند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، سوم ماه‌ محرم‌الحرام به یاد بزرگ کوچک بانویی نامگذاری شده است که همراه با برادر کوچکش علی اصغر حماسه بزرگی را در جهان ثبت کردند.

همایش شیرخوارگان حسینی که هر سال در نخستین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود در آن مادران به همراه فرزندان شیرخوار خود در این مراسم در مصلی ها و مکان های مذهبی حضور یافته و به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر (ع) و دیگر شهدای دشت کربلا عزاداری می‌کنند.

شیرخوارگان بی سرپرست کهریزک نیز در این مناسبت مهم مذهبی از این محبت و عشق به خاندان عصمت و طهارت بی نصیب نماندند و خیرین با حضور در این آسایشگاه این کودکان را که با بستن سربند و لباس مشکی در عزای سالار شهیدان همراه کردند.

برخی مداحان و دسته های سینه زنی ، بلاگرهای اینستاگرامی در مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) با حضور خود امروز در آسایشگاه کهریزک کرج ضمن ارادت به ساحت مقدس آقا ابا عبدالله حسین (ع) در این روز مقدس همراه خیرین شدند.

۳۰۰ کودک و شیرخوار معلول و اوتیسم که ۱۵۰ نفر از آنان بصورت شبانه روزی نگهداری می شوند زیر پوشش آسایشگاه کهریزک کرج هستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha