۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبر: 85176482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمازگزاران قمی اهانت سوئد به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند 

قم- ایرنا - همزمان با نخستین جمعه ماه محرم، تجمع مردم  انقلابی، مومن و متعد قم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت اهانت به ساحت قرآن مجید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماگزاران قمی با تجمع در میدان جانبازان و مقابل مصلای قدس این شهر، در حالیکه تمثال‌های مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، کتاب قرآن و بیرق‌های یاحسین را در دست داشتند با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر سوئد اسرائیلی" به سمت میدان شهدا حرکت کردند.

در این راهپیمایی که با نوحه خوانی و عزاداری سیدالشهدا(ع) همراه بود، فریادهای لبیک یا حسین و لبیک یا زینب سرداده شد.

آنان با شعار یا حجه‌بن‌الحسن ریشه سوئد بِکَن اوج خشم، تنفر و انزجار خود از اقدام شنیع دولتمردان سوئد در جسارت به ساحت قرآن مجید را به منصه ظهور گذاشتند.

صدها تن از مردان و زنان شهر مقدس قم با آتش زدن پرچم سوئد و با شعارهای کوبنده‌ای مانند "هر کس به قرآن می‌کند اهانت"،"آمریکا از او می‌کند حمایت"،"پیام ما بُوَد به خصم بدخواه"،"زنده بُوَد دین مبین اسلام" و "سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن" خواستار اتحاد اُمت اسلامی در مقابل استکبار جهانی شدند.

همچنین "باشد مسیر اسلامِ با عزت و اقتدار"،"نبرد با آمریکا نبرد با استکبار" و "در سایه ذلت مستکبران"،"شیطان اهانت می‌کند به قرآن" نیز از دیگر شعارهای راهپیمایان بود.

نمازگزاران قمی اهانت سوئد به ساحت قرآن کریم را محکوم کردند 

"اسلام دین آسمانی ماست
مقاومت عزم جهانی ماست"،"جمهوری اسلامی رهرو دین مبین"،" آمریکا و اسرائیل دشمن قرآن و دین"،"سوئد جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند"،" اهانت به قرآن کار منافقین است"،"فتنه و آشوب‌گری کار مناففین است" هم از دیگر فریادهای بلندی بود که در محکومیت اقدام اسلام‌ستیزانه برخی کشورهای اروپایی از سوی نمازگزاران شنیده می‌شد.

به گزارش ایرنا، پلیس سوئد بیست‌وهشتم تیرماه جاری در اقدامی تحریک‌آمیز بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیش‌تر مرتکب این عمل شنیع شده بود را صادر کرد.

به دنبال صدور این مجوز، یک فرد افراطی به نام سلون مومیکا روز پنجشنبه بار دیگر در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره و لگد کردن این کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha