۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85177153
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگر طبسی اولین مدال سیمرغ کوه‌های ایران را دریافت کرد

بیرجند - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: یکی از امدادگران هلال احمر این شهرستان به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا آزاد روز شنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: طرح سیمرغ کوه‌های ایران توسط فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران با اهداف توسعه ورزش کوهنوردی در کل کشور و توسعه گردشگری استان‌های کمتر شناخته شده اجرا شد که صعود به ۳۱ قله مرتفع ۳۱ استان کشور از برنامه‌های این طرح بوده است.

وی افزود: «مهدی ابراهیمی ثانی» یکی از کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان طبس به عنوان اولین کوهنورد خراسان جنوبی موفق به دریافت حکم و مدال صعود به قلل طرح سیمرغ شد.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس با اشاره به برنامه‌های جانبی امدادگران اعم از کوهنوردی و شرکت در مسابقات مختلف گفت: امدادگران این شهرستان تاکنون در امدادرسانی‌های سریع و به موقع در حوادث جاده‌ای و انجام خدمات مختلف خوش درخشیده‌اند.

وی بیان کرد: آشنایی ورزشکاران با مناطق مختلف، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، ایجاد نشاط و سلامتی از اهداف اجرای طرح سیمرغ قلل ایران است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در فاصله ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha