۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85178014
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اولین مانور انتخاباتی در زنجان برگزار شد

زنجان- ایرنا- فرماندار زنجان گفت: اولین مانور انتخاباتی با محوریت پیش ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری برگزار شد.

به گزارش ایرنا، پرویز خالقی روز یکشنبه در جلسه انتخاباتی شهر زنجان با اشاره به اینکه مقدمات کار در راستای برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی در سالجاری درحال انجام است، از برگزاری مانور پیش ثبت نام از داوطلبان شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فرماندار زنجان اظهار داشت: این مانور در راستای سنجش کارآیی بسترهای اینترنتی برای عبور موفقیت آمیز از مرحله پیش‌ ثبت نام اینترنتی از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام پذیرفت.

فرماندار زنجان با بیان اینکه در این مانور، سامانه‌ معرفی شده از سوی وزارت کشور امکان آن را می‌دهد تا به صورت الکترونیکی ثبت نام اولیه از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه بارگذاری مدارک آنها انجام پذیرد، گفت: درصورت قطعی شدن این مرحله از فرآیندهای انتخابات، ثبت نام اصلی در موعد مقرر براساس کد رهگیری دریافت شده به هنگام ثبت نام اولیه انجام خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین نمایندگان این مجلس برگزار خواهد شد که پس از موافقت شورای نگهبان با یکی از تاریخ‌های پیشنهادی وزارت کشور، تصمیم بر این شد که این انتخابات همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه برپا بشود.

استان زنجان صاحب پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی است که از این تعداد ۲ نماینده مربوط به شهرستان‌های زنجان و طارم، یک نماینده برای شهرستان خدابند، یک نماینده برای شهرهای ابهر، سلطانیه و خرمدره و یک نماینده برای شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha