میزبانی شهرهای کردستان برای مسابقات ورزشی کشور در دستور کار است

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رویکرد این دستگاه، فرصت دادن به شهرستان های استان برای میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی در سطح ملی است.

به گزارش ایرنا، آمنه غلام‌ویسی شنبه‌شب در جلسه هماهنگی میزبانی شهرستان قروه برای برگزاری مسابقات قهرمانی کونگ فو بزرگسالان کشور در قروه، اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان ها برای کمک به توسعه و پیشرفت در حوزه ورزش در برنامه این اداره کل گنجانده شده است.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، از تمام هیات های ورزشی شهرستان‌ها که برای میزبانی مسابقات کشوری پیش قدم شوند، حمایت می کند، چراکه در توسعه و پیشرفت ورزش استان بسیار موثر است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: برگزاری رویداد های ورزشی در استان علاوه بر توسعه و پیشرفت در این زمینه، از بُعد فرهنگی نیز بسیار حائز اهمیت است و معرفی ظرفیت های گردشگری استان در خلال میزبانی مسابقات از نکات مهم و مورد توجه است.

غلام ویسی ادامه داد: شهرستان قروه در یک ماه گذشته میزبان اردوی انتخابی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال کشور بود که به بهترین نحو برگزار شد و در زمینه میزبانی، این شهرستان تجربه خوبی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

واگذاری میزبانی مسابقات ورزشی ملی به شهرستان‌های کردستان در دستور کار است

وی به ظرفیت بالای تبلیغات و اهمیت پوشش زنده رویدادهای ورزشی توسط رسانه ملی برای جذب حامیان مالی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود نهادهای تولیدی و نبود حامی مالی ورزشی در استان، پوشش زنده مسابقات می تواند مشوق خوبی برای علاقمندان به حمایت مالی از تیم های ورزشی باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: در راستای پوشش زنده مسابقات مذاکرات و مکاتباتی هم با مسئولان صدا و سیمای مرکز کردستان انجام شده است و امیدواریم که این مهم صورت پذیرد.

غلام ویسی به همکاری، هماهنگی و انسجام مجموعه هیات کونگ فو استان در برگزاری مسابقات اشاره کرد و افزود: هیات کونگ فو استان کارنامه درخشانی در زمینه میزبانی رقابت ها و برگزاری رویدادهای ورزشی چه استانی و چه ملی دارد.

فرماندار قروه هم در این جلسه، میزبانی شهرستان قروه از مسابقات قهرمانی کونگ فو کشور را یک رویداد مهم دانست و افزود: برگزاری این رویدادها می تواند به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش و روحیه پهلوانی در میان جوانان کمک مهمی کند.

خلیل فعله گری تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و توان شهرستان در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

مسابقات قهرمانی کونگ فو بزرگسالان کشور، ۱۲ و ۱۳ مرداد در قروه برگزار می‌شود.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha