ظرفیت‌ صنایع بزرگ خوزستان در اختیار توسعه ورزش آمادگی جسمانی قرار گیرد

اهواز - ایرنا - رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان استفاده از ظرفیت صنایع بزرگ استان برای توسعه ورزش آمادگی جسمانی را لازم و ضروری دانست.

به گزارش ایرنا پرستو شهنی روز دوشنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امیدواریم با کمک تمامی دست‌اندرکاران این رشته عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی استفاده از تمام ظرفیت استان برای بهبود در عملکرد این رشته را ضروری بیان کرد و افزود: درب هیات به روی همه باز است و قطعا از نقطه نظرات پیشکسوتان، مربیان و ورزشکارانی که برای این رشته زحمات بسیاری کشیدند، استفاده خواهد شد.

رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان گفت: سعی می‌کنیم شهرستان‌هایی را که ظرفیت پایین‌تری دارند با کمک دیگر شهرستان‌ها تقویت کنیم تا رشته آمادگی جسمانی و کمیته‌های زیرمجموعه آن در تمامی استان شناخته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه آمادگی جسمانی با سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی مردم ارتباط مستقیمی دارد، تلاش می‌کنیم با برنامه‌های متنوع در قالب برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف، این رشته را در استان توسعه دهیم.

شهنی گفت: می‌توان از ظرفیت‌های سایر ارگان‌ها از جمله دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، نیروهای نظامی، شهرداری و سایر دستگاه‌ها برای توسعه و ترویج این رشته استفاده کرد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت ۲۸ رشته زیرمجموعه این هیات گفت: امروزه آمادگی جسمانی به عنوان یک نیاز برای مردم به شمار می‌رود لذا انتظار داریم که همه مسئولان کمک حال این رشته باشند.

گفتنی است مجمع انتخابات رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان روز دوشنبه برگزار و خانم شهنی با کسب ۱۹ رای به مدت چهار سال ریاست این هیات را عهده دار شد.

پیش از این عماد حقعلی به عنوان سرپرست این هیات فعالیت می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha