۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85179506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی جسمانی پایه و اساس همه رشته‌های ورزشی است

اهواز - ایرنا - رییس فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: آمادگی جسمانی پایه و اساس همه رشته‌ها است لذا یکی از اهداف ما توسعه این رشته در کشور به ویژه استان خوزستان است.

به گزارش ایرنا احمد گواری روز دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار کرد: امروز شاهد یک رقابت خوب و سالم بین کاندیداها بودیم و امیدوارم که فرد منتخب از تجربه و برنامه‌های دیگر کاندیدا استفاده کند.

وی افزود: آمادگی جسمانی با سلامت و تندرستی آحاد جامعه در ارتباط است لذا انتظار می‌رود که امکانات لازم در این رشته برای شهرستان های استان خوزستان فراهم شود تا بتوانیم در بعد سلامت و ورزش عملکرد مورد قبولی داشته باشیم.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: این فدراسیون به تازگی مستقل شده اما جمعیت بسیاری تحت پوشش دارد؛ با توجه به ظرفیتی که در این فدراسیون وجود دارد قطعا در آینده نه چندان دور به لحاظ تعداد مخاطبین جزو سه فدراسیون برتر کشور خواهیم بود.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان تاکنون حمایت های خوبی از فدراسیون داشته و قطعا در سال جاری به لحاظ بودجه و منابع انسانی پشتوانه سازی لازم را انجام خواهیم داد.

گواری گفت: در تلاش هستیم با توجه به تفاوت‌ها و ظرفیت‌ رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی، رویدادهای ورزشی تعریف کرده و بتوانیم با افزایش میزان فعالیت بدنی اقشار مختلف در جهت سلامتی جامعه حرکت کنیم.

بر اساس این گزارش، مجمع انتخاب رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان روز دوشنبه برگزار و پرستو شهنی به عنوان رییس این هیات معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha