۲ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85179886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرآن نفیس کتابت هنرمند دزفولی رونمایی شد

دزفول-ایرنا- قرآن نفیس کتابت سیدعزیزالله آذرنگ هنرمند دزفولی عصر دوشنبه با حضور مسوولان کشوری و محلی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، سیدعزیزالله آذرنگ عصر دوشنبه در آیین رونمایی از این کتاب در سالن ارشاد دزفول گفت: با کمال افتخار و شاگردی در محضر پدر و برادرانم و نوکری اباعبدالله تصمیم به کتابت قرآن گرفتم که با یاری خدا اولین کتابت محقق شد؛ خوشنویسی این کتاب توسط بنده طراحی توسط سیدزهرا آذرنگ و فاطمه ذبیح و تصحیح و بازبینی همسرم انجام شد.

قرآن نفیس کتابت هنرمند دزفولی رونمایی شد

این هنرمند دزفولی افزود: اولین کتابت قرآن به مدت ۱۰ ماه انجام و به حرم امام رضا اهدا شد
وی ادامه داد: دومین کتابت پس از یکسال با طراحی سیدزهرا آذرنگ و با کمک خیرین انجام و به حرم مطهر امام حسین اهدا شد که به شهدا ومردم متدین دزفول تقدیم شد.
آذرنگ ضمن محکومیت اهانت به قرآن تاکید کرد: به زودی سومین کتابت خود را به حرم حضرت معصومه (س) و قصد دارم موسسه کاتبان وحی که وظیفه خوشنویسی کتاب وحی را برعهده دارد انجام می دهم.
امام جمعه دزفول نیز گفت: ملت مسلمان به قرآن که بزرگترین کتاب آسمانی، کتاب نور و رحمت است مفتخر هستند.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور افزود: برخی افراد دشمن قرآن هستند و برخی اوقات این دشمنی به حدی بروز می کند که به آتش زدن و پاره کردن قرآن دست می زنند.
وی گفت: انسان ها در پهنای صفحه دل خود یا قابلیت هدایت دارند و یا غیرقابل هدایت هستند، افرادی که قلب خود را از گناه دور کردند هدایت می شوند.

قرآن نفیس کتابت هنرمند دزفولی رونمایی شد
امام جمعه دزفول اظهارکرد: افرادی که خود را در منجلاب فساد غرق کردند و به دنبال گناه هستند چیزی از هدایت عایدشان نمی شود و به سراشیبی سقوط می افتند.
حجت الاسلام بهرام پور افزود: اگر می خواهید از برکت قرآن بهره مند شوید به طهارت نفس برسید در غیراین صورت فقط انحطاط، ذلالت و بدبختی نصیب خواهد شد.
وی گفت: چیزی که باعث می شود انسان در منجلاب فساد گرفتار شود کفر است، گاهی اوقات افرادی که ایمان ندارند در مسیر زندگیشان کفران می ورزند و نتیجه این عمل آنها گمراهی و ذلالت خواهد بود.

قرآن نفیس کتابت هنرمند دزفولی رونمایی شد
امام جمعه دزفول با بیان اینکه کتاب قرآن ارزشی بی انتها دارد گفت: استاد آذرنگ بعد از یک عمر جهاد در راه انقلاب، هنرش را با قرآن آمیخته است که قابل تقدیر است.

به گزارش ایرنا، در این آیین حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از این قرآن رونمایی کرد.

قرآن نفیس کتابت هنرمند دزفولی رونمایی شد

اجرای سرود و مداحی از دیگر بخش های این آیین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha