۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85180901
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اشتغال و درمان مهمترین دغدغه خانواده‌های ایثارگران گیلان

رشت - ایرنا - اشتغال، مسکن و درمان مهمترین دغدغه و مشکلات جامعه ایثارگری استان گیلان است که در میز خدمتی که عصر سه‌شنبه با حضور استاندار در رشت برپا شد، از سوی این قشر برای مسئولان بازگو شد.

در میز خدمت جامعه ایثارگری گیلان که در ادارهبنیاد شهید این استان در رشت برپا شد، اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه مسئولان و مدیران بنیادمسکن، تامین اجتماعی ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هلال احمر، منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی گیلان حضور داشتند و در دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا و ایثارگران مشکلات این قشر را مورد بررسی قرار دادند.

یکی از مراجعه کنندگان پس از اینکه مشکلات خود را به استاندار بازگو کرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: اگر مشکلات برطرف شود برپایی چنین جلساتی بسیار مفید است و امیدواریم که مشکلات همه خانواده شهدا و ایثارگران برطرف شود.

این مادر شهید افزود: فرزندم حدود ۹ ماه پیش و در جریان اغتشاشات به درجه رفیع شهادت رسید که وی یک فرزند حدود ۱۷ ساله دارد، مشکلات خود را با استاندار درمیان گذاشتیم و امیدواریم که از طریق استانداری مشکل ما برطرف شود.

اسدالله عباسی استاندار گیلان پس از شنیدن مشکلات خانواده ایثارگران، به دستگاه مربوطه برای پیگیری و رفع مشکلات این خانواده ها دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار گیلان: خدمت به ایثارگران افتخار است

استاندار گیلان نیز در برپایی میز خدمت به جامعه ایثارگری گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از جان خود گذشتند و فداکاری کردند و امروز ما باید هر کاری که می توانیم برای ایثارگران و خانواده آنان انجام دهیم.

اسدالله عباسی افزود: وظیفه ما مسئولان این است که تا حد توان مشکلات ایثارگران و خانواده آنان را برطرف کنیم ، زیرا خدمت به این جامعه افتخاری است که در این برهه نصیب ما شده است و به همین دلیل همه مسئولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا مشکلات ایثارگران برطرف شود.

وی بیان کرد: خواسته‌های ایثارگران معقول است و به هیچ وجه زیاده خواهی ندارند و ما نیز در چارچوب قانون و تا حد توان مشکلات موجود را گره‌گشایی خواهیم کرد تا این عزیزان دست خالی بازنگردند.

استاندار گیلان باتاکید بر تدوام برپایی میزهای خدمت برای گره گشایی از مشکلات اقشار جامعه ، خاطرنشان کرد: روزهای سه شنبه هر هفته میز خدمت در استانداری و سایر دستگاه‌های دولتی برپا می شود تا مردم مشکلات خود را بازگو کنند و به این مشکلات رسیدگی شود ، امروز به احترام جامعه ایثارگران به همراه تعدادی از مدیران برای رسیدگی به مشکلات این قشر جمعی از مسئولان بخش های مختلف در میز خدمت بنیاد شهید حضور داشتند.

به گزارش ایرنا، استان گیلان در دوران دفاع مقدس هشت هزار شهید نثار انقلاب کرده است و این استان ۲۲ هزار جانباز و ۲ هزار و ۷۰۰ آزاده دارد که حدود ۱۳۸ هزار نفر ایثارگر و خانواده آنان تحت پوشش بنیاد شهید گیلان قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha