تصادف زنجیره‌ای در جاده روانسر - پاوه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: براثر وقوع تصادف زنجیره‌ای بامداد امروز چهارشنبه در محور روانسر به پاوه یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر نیز مصدوم شدند.

محمدباقر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در ساعت ۰۲:۱۵ دقیقه بامداد امروز با تماس مرکز اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت خبری مبنی بر وقوع تصادف زنجیره ای ۲ دستگاه تریلی با تراکتور و سواری پژو ۴۰۵ در محور روانسر به پاوه در نزدیکی روستای «ده لیلی» اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع مرکز EOC استان نیرو های امدادی پایگاه امداد و نجات شهید چمران جمعیت هلال احمر شهرستان روانسر به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای در جاده روانسر - پاوه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه با اشاره به وجود چهار مصدوم و یک جان‌باخته در این حادثه جاده‌ای، یادآور شد: نجاتگران‌ این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ نفر از مصدومین را به عوامل فوریت های پزشکی تحویل دادند.

محمدی بیان کرد: بنا به شرایط محیطی و هماهنگی‌های به عمل آمده فرد جان‌باخته توسط نیرو های امدادی این جمعیت به بیمارستان شماره یک شهرستان روانسر انتقال داده شد.

تصادف زنجیره‌ای در جاده روانسر - پاوه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

وی اضافه کرد: این عملیات پس از تلاش نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه صبح امروز با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر کرمانشاه هم اکنون با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیروی داوطلب دارد که در امور خیرخواهانه و بشردوستان در استان در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha