حوادث جاده‌ای در کرمانشاه چهار فوتی و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در حوادث جاده‌ای جداگانه هفته جاری در استان چهار نفر جان خود را از دست داده و ۲۰ نفر نیز مصدوم شدند.

«محمدباقر محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این تعداد فوتی و مجروح بر اثر وقوع چهار فقره تصادف جاده‌ای در محورهای استان در طول هفته جاری روی داده است.

وی گفت: در نخستین حادثه در اثر وقوع تصادف زنجیره ای در محور بیستون به میانراهان در روستای سنقر آباد هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ گفت: در ساعت ۲۱:۲۴ دقیقه روز شنبه، طی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت خبری مبنی بر نیاز به پشتیبانی جهت رهاسازی و انتقال حادثه دیدگان در برخورد زنجیره‌ای ۴ خودروی کامیون، پژو آردی و ۲ دستگاه سواری پراید با یکدیگر در محور بیستون _ میانراهان در روستای سنقر آباد اعلام شد.

حوادث جاده‌ای در کرمانشاه چهار فوتی و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت

محمدی افزود: بلافاصله نجاتگران‌ پایگاه امداد و نجات باقرالعلوم جمعیت هلال احمر بیستون به محل حادثه اعزام شدند که موفق شدند یک مصدوم را رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس داده و مصدومان دیگر را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در یک حادثه رانندگی دیگر نیز که همان روز در محور سراب نیلوفر به کوزران روستای چقا رضا بر اثر برخورد خودرو سمند با پراید روی داد نیز چهار نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان باخت.

محمدی ادامه داد: در یک حادثه جاده ای دیگر نیز که عصر روز گذشته بر اثر برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید و تیبا در محور صحنه _ میان‌راهان به وقوع پیوست چهار نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

وی یادآور شد: در یک حادثه رانندگی جداگانه دیگر نیز که عصر روز گذشته در محور قروه به سنقروکلیایی به وقوع پیوست چهار نفر مصدوم و سه نفر نیز جان خود را از دست دادند.

حوادث جاده‌ای در کرمانشاه چهار فوتی و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت

وی گفت: در ساعت ۱۹:۳۱ دقیقه عصر روز گذشته طی تماس نیرو های مردمی‌ به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت گزارشی مبنی بر برخورد سواری دنا با تندر ۹۰ در محور قروه به سنقروکلیایی روستای برمه اعلام شد.

محمدی افزود: بلافاصله نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات باوله جمعیت هلال احمر شهرستان سنقروکلیایی به محل حادثه اعزام شدند که پس از ارزیابی محل حادثه، افراد جان‌باخته را رهاسازی و به عوامل انتظامی حاضر در محل تحویل دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: مصدومین در این حادثه پس از انجام اقدامات کمک های اولیه، توسط نیرو های فوریت پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر کرمانشاه هم اکنون با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیروی داوطلب دارد که در امور خیرخواهانه و بشردوستان در استان در حال فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha