پلیس خراسان رضوی با هر تهدید و آسیبی در سوگواریهای محرم برخورد می کند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی کامل، پلیس با هرگونه اخلال در نظم و آسایش شهروندان و تهدید و آسیب در زمینه نوع و نحوه برگزاری سوگواری ها برخورد جدی و قاطعانه ای خواهد کرد.

سردار محمدکاظم تقوی روز چهارشنبه در هفتاد و پنجمین جلسه قرارگاه انتظامی امام علی(ع) خراسان رضوی افزود: برقراری نظم و امنیت کامل مراسم سوگواری امام حسین (ع) در دستور کار است و از تمام ظرفیت پلیس برای تحقق این مهم استفاده می شود.

وی ادامه داد:پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، احساس مسوولیت، تعامل هوشمندانه هیات های مذهبی، حمایت های دستگاه قضایی و مشارکت دیگر دستگاه ها این تکلیف و ماموریت مهم در برقراری و تامین نظم و امنیت شهروندان را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: فرماندهی انتظامی استان طرح های ویژه ترافیکی در بخش جاده ای و تمهیدات ترافیکی درون شهری و همچنین طرح های انتظامی را با آمادگی کامل اجرا می کند.

تقوی تاکید کرد: با افرادی که بخواهند در این مراسم از آلات موسیقی غیرمتعارف، قمه زنی و تصاویر خرافی و رفتارهای موهن استفاده کنند برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: رعایت حرمت ها و توجه به قداست نهضت امام حسین(ع) و پاسداشت این ارزش ها یک وظیفه و تکلیف سنگین است.

سردار تقوی از شهروندان خواست تا با خادمان خود در پلیس خراسان رضوی همکاری و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن ١١٠ به پلیس اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha