۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85182031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در آزاد راه های زنجان نیمه سنگین است

۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85182031
ترافیک در آزاد راه های زنجان نیمه سنگین است

زنجان- ایرنا- رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: اکنون ترافیک در آزاد راه های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین نیمه سنگین گزارش شده که پیش بینی می شود بر حجم آن افزوده شود.

سرهنگ "مهدی میناخانی" چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حجم افزایشی تردد خودروها در جاده های استان به ویژه آزاد راه ها از رانندگان وسائط نقلیه درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.

وی، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده رانندگان وسایل نقلیه از تلفن همراه ذکر کرد.

به گفته این مسوول، بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل تلفات واژگونی خودروها در این استان به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است، خاطر نشان کرد: متاسفانه این موضوع به سرنشینان عقب خودروها باز می گردد، موضوعی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha