۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85182945
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوگواری حسینی در مازندران و تداوم محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

ساری - ایرنا - عزاداران و هیات های مذهبی مازندرانی در پیوندی ناگسستنی میان قرآن و عترت همزمان با دهم محرم روز عاشورا قرآن به سینه در عزای امام حسین (ع) شرکت کردند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، بسیاری از هیات های مذهبی در سراسر مازندران در روز عاشورا که سوگواری دلدادگان سالار شهیدان به اوج خود رسیده بود، در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن مجید توسط عده‌ای کوردل در جهت محکوم کردن این اقدام زشت و نادرست، قرآن‌ها را بر سینه و بالای دست گرفته و در جلوی هیات های مذهبی حرکت کردند.

سوگواری عزای حسینی در مازندران و تداوم محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

عزاداران در پشت سر قرآن برای مظلومیت خاندان رسول خدا (ص) سوگواری می کردند و در این راستی پیوندمستحکم بین قرآن و عترت را به رخ جهانیان و دشمنان قرآن کشاندند.

هیات های عزادار در شهر بابل با محوریت آستانه مقدس امامزاده قاسم (ع) وتکیه پیرعلم و همچنین در جنوب بابل در روستای درونکلای شرقی بابلکنار در این آیین شرکت داشتند.

پیش از این جمعی از دانشجویان دانشگاه های مازندران به همراه استادان با تجمع در میدان ولایت بابل اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن قرآن کریم و همچنین دست نوشته هایی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم این حرکت زشت و ناپسند را محکوم و خواستار پایان بخشیدن به این حرکت ناثواب شدند. این دانشجویان ماکت برخی از رهبران کشورهای استکباری را که در توهین به قرآن مجید سکوت کردند در دست گرفته و لب های آنها را دوختند که چرا در خصوص این اهانت سکوت کردند.

سوگواری عزای حسینی در مازندران و تداوم محکومیت هتک حرمت قرآن کریم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha