سوانح ترافیکی جاده‌های ساوه و زرندیه چهار کشته برجا گذاشت

ساوه- ایرنا - رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: بامداد امروز وقوع سه سانحه ترافیکی در جاده‌های ساوه و زرندیه، چهار کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

«بهرام صیدی » روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در فاصله زمانی حدود چهار ساعت از بامداد امروز، سه سانحه ترافیکی در مسیرهای ارتباطی شهرستان ساوه و زرندیه به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش شد.

وی اضافه کرد: حادثه اول در اتوبان تهران - ساوه نرسیده به ورودی مامونیه در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد در اثر برخورد خودروی سواری پیکان و پژو رخ داد که منجر به مجروح شدن سه نفر از سرنشینان شد.

صیدی گفت: حادثه دوم نیز ساعت ۴:۵۹ دقیقه بامداد در اتوبان ساوه - همدان در حوالی گردنه دخان در اثر برخورد خودروی پراید با کامیون رخ داد که هر ۲ سرنشین خودروی سواری پراید در دم در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: حادثه سوم نیز در ساعت ۶:۱۸ بامداد در محور بوئین زهرا لاین به سمت ساوه در اثر واژگونی خودروی سواری تیبا رخ داد که ۲ فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت .

رییس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه افزود: پوشش امدادی این حوادث توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ مستقر در جاده‌ها صورت گرفت.

مرکز فوریت‌های پزشکی و پیش بیمارستانی ساوه با ۲۱ پایگاه امدادی مشغول فعالیت است که هشت پایگاه در شهرستان زرندیه و بقیه در ساوه قرار دارد، از این تعداد، ۱۵ پایگاه جاده‌ای و ۶ مورد دیگر شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha