مسابقات استعدادیابی دوومیدانی پسران در لرستان برگزار شد

خرم‌آباد - ایرنا - مسوول کمیته‌ استعدادیابی فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات استعدادیابی پسران نونهال لرستان با هدف شناسایی افراد مستعد و حضور قدرتمند در رقابت های کشوری برگزار شد.

سیاووش سپهوند روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات، با حضور ۱۵۰ ورزشکار و در هشت ماده به میزبانی خرم آباد برگزار شد که در نهایت ۲۴ نفر با غلبه بر رقیبان، موفق به کسب عنوان های برتر و بروز استعداد خود شدند.

وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، حمایت کننده مالی این رقابت‌ها بود ادامه داد: برنامه استعدادیابی ورزشکاران دختر و پسر با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش لرستان برگزار می شود.

سپهوند گفت: استعدادیابی ورزشکاران دو و میدانی کار تمامی استان‌های کشور برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی صحرانوردی نپال و نونهالان و نوجوانان ازبکستان در اسفندماه سال جاری و اردیبهشت سال آینده، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: شناسایی استعدادهای ورزش دو و میدانی لرستان برای حضور قدرتمند در رقابت‌های مختلف یک اولویت می باشد که در این راستا هیات دو و میدانی استان همواره نسبت به استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های ورزشی اقدام کرده است.

وی برگزاری رقابت های استعدادیابی را زمینه ساز شناسایی و پرورش قهرمانان آینده دانست و افزود: هیات دو و میدانی لرستان توان برگزاری هرگونه میزبانی را دارد و هم اکنون در کانون توجه فدراسیون است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha