حدود هشت هزار فقره تسهیلات ازدواج در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

ارومیه - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب بانک ملی آذربایجان‌غربی گفت: امسال هفت هزار و ۷۹۲ فقره تسهیلات ازدواج پس از نام نویسی و تکمیل مدارک متقاضیان (زوجین) در شعب بانک‌های عامل این استان (۹ بانک) به آنها پرداخت شده است.

داود رحیمی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج اظهار کرد: امسال ۱۳ هزار و و ۹۴۵ ثبت نام کننده تسهیلات ازدواج در سیستم بانک ملی استان داشتیم که به هفت هزار و ۷۹۲ زوج تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به سهم بانک ملی از این تعداد، افزود: چهار هزار و ۶۶۱ زوج در بانک ملی ثبت نام کرده بودند تا تسهیلات خود را بتوانند از طریق شعب این بانک دریافت کنند.

رحیمی با بیان اینکه ۴۴ درصد پرداختی‌های تسهیلات ازدواج شبکه بانکی امسال آذربایجان‌غربی از طریق این بانک است، ادامه داد: بانک ملی امسال به سه هزار و ۴۲۶ زوج تسهیلات ازدواج پرداخت کرده که معادل حدود ۷۴ درصد ثبت نام کنندگان در این بانک است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان آذربایجان غربی با اشاره به آمار سال گذشته که ۲۵ درصد پرداختی‌های تسهیلات بانکی ازدواج مربوط به بانک ملی بود، اضافه کرد: از حدود ۵۴ هزار ثبت نام کننده تسهیلات ازدواج با پرداخت ۸۳ درصدی در ۱۱ بانک میزبان، بانک ملی توانست به ۱۰ هزار و ۸۱۰ فقره از ثبت نام کنندگان تسهیلات ازدواج پرداخت کند.

حدود هشت هزار فقره تسهیلات ازدواج در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک ملی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در بخش تسهیلات فرزندآوری امسال ۱۶ هزار و ۱۶۰ نفر در بانک‌های استان ثبت نام کرده‌اند، گفت: هفت هزار و ۸۲۹ درخواست کننده تسهیلات فرزندآوری در استان تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات دولتی شده‌اند.

رحیمی با اشاره به اینکه ۴۲ درصد از پرداختی‌های تسهیلات فرزند آوری استان مربوطه به بانک ملی است، افزود: چهار هزار و ۲۵۲ نفر برای دریافت این تسهیلات در بانک ملی نام نویسی کرده‌اند که سه هزار و ۲۵۶ نفر از آنان در قالب ۷۶ درصد ثبت نامی‌ها توانسته‌اند این تسهیلات را دریافت کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان آذربایجان غربی با اشاره به آمار سال گذشته تسهیلات فرزندآوری نیز گفت: ۳۵ هزار نفر از حدود ۵۱ هزار نفر در ۱۲ بانک این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

به گفته وی، ۱۰ هزار و ۲۳۵ نفر از این ثبت نامی‌ها در بانک ملی بوده که ۶ هزار و ۴۷۷ نفر از آنان در قالب ۶۳ درصد موفق به دریافت تسهیلات فرزندآوری شده‌اند.

بانک ملی در استان آذربایجان‌غربی دارای ۸۰ شعبه فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha