۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85183913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحقق عدالت ورزشی در دولت سیزدهم، سالن حاشیه شهر همدان نو نوار شد

همدان- ایرنا- تحقق عدالت در توزیع امکانات ورزشی در اقصی نقاط به خصوص مناطق کم برخوردار که از سیاست‌های اصلی در دولت سیزدهم است، باردیگر با تجهیز و بازسازی سالن چند منظوره "کوثر" همدان محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان در تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، همواره عدالت در توزیع امکانات ورزشی در راستای مطالبات مردمی در نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

سالن چند منظوره کوثر در یکی از نقاط حاشیه شهر همدان با وجود نیاز به مرمت و بازسازی، طی سال‌های گذشته به حال خود رها شده بود.

اکنون این سالن که دل خوشی هزاران ورزش دوست منطقه بود، با اختصاص بودجه مورد نیاز نونوار شده و برای فعالیت دوباره جان دوباره‌ای گرفته است.

عملیات تجهیز، بهسازی و کفپوش این سالن که مطالبه اصلی و به حق ورزشکاران مراجعه کننده بود، در کمترین زمان ممکن با کیفیت بالا انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: پس از سالها وقفه و چشم انتظاری جوانان و ورزشکاران شهرستان همدان امروز شاهد تعویض کفپوش سالن چند منظوره ورزشی در منطقه محروم حصار امام خمینی (ره) بودیم.

علی حقیقی افزود: این اقدام با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان انجام و در اختیار مردم ورزش دوست این منطقه قرار گرفت.

وی هدف از تعویض کفپوش این سالن را جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران، توسعه و گسترش ورزش همگانی و فرهنگ سلامت در جامعه عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز ورزشکاران به سالن چند منظوره ورزشی استاندارد و مناسب؛ طرح تعویض کفپوش سالن چند منظوره در دستور کار قرار گرفت و پس از جمع آوری کفپوش پیشین و زیرسازی سالن، کفپوش جدید نصب و آماده استفاده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان همدان، علاوه بر تکمیل پروژه‌های مهم ملی در حال ساخت و همچنین نصب چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال از شمال تا جنوب استان، هیچ گاه از تجهیز، تعمیر و بهسازی سالن‌های استراتژیک برای ایجاد اماکن مناسب برای ورزشکاران و جوانان غافل نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: این دومین سالن در سطح شهر همدان بود که طی سال جاری کفپوش آن تعویض شد و پیش از این نیز سالن تختی همدان نیز تعویض شده بود.

استان همدان دارای ۶۰۰ فضای روباز و سرپوشیده ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha