۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85184546
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۳۷ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85184546
۵۳۷ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۳۷ هزار مسافر در چهار ماه امسال در این استان جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کلیم‌الله وثوقی روز یکشنبه در بازدید از پایانه مسافربری اردبیل با بیان اینکه در چهار ماه پارسال ۵۲۴ هزار و ۶۶۵ مسافر در استان اردبیل جابجا شدند، افزود: میزان جابجایی مسافران در چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل در قالب ۸۹ هزار و ۵۰۰ مورد سفر انجام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۷۰ هزار و ۷۹۵ نفر با اتوبوس، ۴۷ هزار و ۴۲۶ نفر با مینی‌بوس و ۲۱۸ هزار و ۵۹۲ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: امسال جابجایی مسافر با اتوبوس ۶ درصد و با مینی‌بوس هفت درصد افزایش داشته است.

وثوقی ادامه داد: در چهار ماه سال جاری ۳۰۷ هزار و ۸۸۱ مسافر از اردبیل، ۸۳ هزار و ۶۰۸ مسافر از مشگین‌شهر ، ۴۸ هزار و ۵۸۱ مسافر از خلخال،۴۳ هزار و ۲۵۴ مسافر از پارس‌آباد، ۳۱ هزار و ۸۳۷ مسافر از گرمی، چهار هزار و ۳۸۸ نفر مسافر از نمین، ۲ هزار و ۷۰۲ مسافر از بیله‌سوار، ۲ هزار و ۶۴۳ مسافر از کوثر، ۲ هزار و ۵۷۴ مسافر از نیر، ۲ هزار مسافر از سرعین، هزار و ۴۰۰ نفر مسافر از اصلاندوز و حدود ۶ هزار مسافر از سایر شهرستان‌های استان جابجا شدند.

وی از افزایش چشمگیر جابجایی مسافر در شهرستان‌های نمین و سرعین خبر داد و گفت: در چهار ماه امسال جابجایی مسافر در شهرستان نمین ۱۳۲ درصد و در شهرستان سرعین ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

هفت پایانه ، ۶۲ شرکت مسافربری ، ۲ هزار و ۲۴۰ راننده و یک‌ هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافری در استان اردبیل به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha