۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85156356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۹۰ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85156356
۳۹۰ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

اردبیل - ایرنا - معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۹۰ هزار مسافر در سه ماه نخست امسال در این استان جابجا شدند.

رضا شیرین‌زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه در سه ماه نخست پارسال حدود ۳۸۰ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند، افزود: میزان جابجایی مسافران در ۲ ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: این میزان جابجایی مسافر در استان اردبیل در قالب ۶۴ هزار و ۵۷۴ مورد سفر انجام شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۹۴ هزار و ۴۹۹ نفر با اتوبوس، ۳۴ هزار و ۳۷۳ نفر با مینی‌بوس و ۱۶۱ هزار و ۳۶۰ نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شدند.

معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اضافه کرد: جابجایی مسافر با اتوبوس پنج درصد و با مینی‌بوس هفت درصد افزایش داشته است.

شیرین‌زاده ادامه داد: در سه ماهه اول سال جاری ۲۲۲ هزار و ۲۳۹ مسافر از شهرستان اردبیل ، ۶۱ هزار مسافر از شهرستان مشگین‌شهر ، ۳۵ هزار و ۷۲۴ مسافر از شهرستان خلخال ،۳۱ هزار و ۸۷۵ مسافر از شهرستان پارس‌آباد، ۲۳ هزار و۲۸۷ مسافر از شهرستان گرمی، سه هزار و ۲۸۲ مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۱۹۵ مسافر از شهرستان بیله‌سوار، ۲ هزار مسافر از شهرستان کوثر، هزار و ۸۰۰ مسافر از شهرستان سرعین ، ۹۱۷ مسافر از شهرستان اصلاندوز و پنج هزار مسافر نیز از سایر شهرستان‌های استان جابجا شدند.

وی از افزایش چشمگیر جابجایی مسافر در شهرستان‌های نمین و سرعین خبر داد و گفت: در سه ماه نخست امسال جابجایی مسافر در شهرستان نمین ۲۵۹ درصد و در شهرستان سرعین ۳۴ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت هفت پایانه مسافربری در استان اردبیل افزود: یک‌هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌های حمل و نقل و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha