تداوم بارش‌های رگباری در کرمان و احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی 

کرمان- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: امروز و فردا مانند روزهای گذشته با رشد ابرهای همرفتی در مناطق جنوبی این استان، احتمال وجود ابرهای پراکنده، بارش باران همراه با رعد و برق  و احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد. 

حمیده حبیبی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بروز سامانه بارشی در مناطق جنوبی استان کرمان به دلیل احتمال جاری شدن روان آب و برخورد صاعقه، توقف نکردن در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها توصیه می شود.

وی خاطرنشان کرد: از فردا تا آخر هفته جاری نیز در بیشتر مناطق استان کرمان، وزش باد شدید دور از انتظار نیست البته این وزش باد در مناطق شرقی با پدیده گردوخاک همراه خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: به صورت کلی دمای هوای این استان تا ۲ روز آینده تغییر محسوسی ندارد و شاهد نوسانات شدید دمایی در کرمان نخواهیم بود.

وی بیان کرد: دمای هوای شهر کرمان امروز در خنک ترین ساعت ۲۵ درجه سانتیگراد بود و در گرمترین ساعت به ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

حبیبی خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، دمای کمینه شهر کرمان برای روزهای آینده حدود یک یا ۲ درجه کاهش خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، پیشتر هواشناسی کرمان در اطلاعیه سطح زرد چهارم مردادماه نسبت به احتمال جاری شدن روان آب، رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، برخورد صاعقه، وزش باد شدید به ویژه در مناطق جنوب و جنوب غرب این استان، هشدار داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha