کشف بیش از پنج تن مرغ قاچاق در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف بیش از پنج تن مرغ زنده خارج از شبکه توزیع در خرم آباد، توقیف خودروی حامل لوازم آرایشی قاچاق در سلسله، دستگیری سارق موتورسیکلت در خرم آباد و عوامل نزاع در کوهدشت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه هشتم مردادماه است.

کشف بیش از پنج تن مرغ قاچاق در خرم آباد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در تداوم اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه صاحب الزمان(عج) حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ایسوزو، ۲ دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت مزدا حامل مرغ زنده مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ"نبی اله قاسمی" اظهار داشت: در بازرسی از این خودروها پنج تن و ۶۷۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف که ارزش آنها،برابر نظر کارشناسان مربوطه چهار میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته وی در این رابطه چهار نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف خودروی حامل لوازم آرایشی قاچاق در سلسله

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه هنام سلسله به یک دستگاه سواری سمند حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ"فرهاد ابدال چگنی" اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو مقادیری انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق فاقد مجوز کشف و یک نفر دستگیر شد که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق موتورسیکلت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ"نبی اله قاسمی" افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد با انجام اقدامات و رصد های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق و مالخر شدند و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: در بازرسی های به عمل آمده از مخفیگاه سارق چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق اطراف، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ "علی امانی" افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد چندین نفر به علت اختلافات خانوادگی با هم درگیر، موجب ایجاد تنش و برهم خوردن آسایش اهالی منطقه شده اند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، ۶ نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند و چندین تیغه چاقو و چوب دستی از منازعان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت عنوان کرد: پلیس با حضور به موقع در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha