محموله سلاح قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک محموله قاچاق سلاح طی عملیات ضربتی و مشترک پلیس امنیت استان و ویژه غرب تهران کشف و توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سردار "یحیی الهی" روز شنبه اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه ۲ نفر در یکی از شهرستان های استان قصد جابجایی یک محموله سلاح را دارند، بلافاصله تیم هایی به منظور انهدام اعضای این باند تشکیل و اعزام شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و طی یک عملیات هوشمندانه اطلاعاتی، در یک اقدام ضربتی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، خودروی سمند حامل سلاح در محورهای مواصلاتی استان از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفت و زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۱ قبضه سلاح کمری، ۴۲ عدد خشاب مربوطه، کیف مخصوص نگهداری و تعداد یک هزار و ۳۸۳ فشنگ جنگی کشف شده است و ۲ متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

دستگیری سارقان مسلح تهران در لرستان

سردار الهی همچنین اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در تهران توسط ۲سارق مسلح و سرقت مقادیری طلاجات، با دریافت نیابت قضائی از پایتخت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی لرستان و تهران بزرگ با تشکیل تیم ویژه، ۲ سارق را در مخفیگاهشان شناسایی و طی عملیاتی هوشمندانه و ضربتی در خرم آباد دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۵۰۶ گرم انواع طلاجات و ۹۹ قطعه سکه طلا کشف شد.

سردارالهی با بیان اینکه سارقان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حمایت های بی دریغ دستگاه قضائی، برخوردی قاطع و قانونی با افراد هنجارشکن خواهد داشت و هرگز اجازه اقدامات تبهکارانه را به آنها نخواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha