تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید و ورزش و جوانان همدان در راستای ایجاد اشتغال

همدان- ایرنا- اداره کل ورزش و جوانان همدان و صندوق کارآفرینی امید در راستای توسعه کارآفرینی، اشتغال و همچنین حمایت از سازمان‌های مردم نهاد در امور جوانان و باشگاه‌های ورزشی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید باتوجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ در حمایت از کارآفرینان و حل مشکل اشتغال جوانان، حمایت ویژه ای از طرح‌های اقتصادی زودبازده دارد.

«علی حقیقی» افزود: تفاهم نامه منعقد شده نیز به منظور هم افزایی برای توسعه کارآفرینی و اشتغال و همچنین مشارکت‌های اجتماعی جوانان و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد و باشگاههای ورزشی استان همدان انجام شد.

وی اضافه کرد: ارایه تسهیلات به بخش غیر دولتی و با توجه به اهمیت پرداختن به اولویت‌های جوانان و طرح‌های اقتصادی نیمه تمام و ضرورت حمایت از اشتغال جوانان استان همدان در قالب این تفاهم نامه منظور شد.

حقیقی بیان کرد: براین اساس افراد واجد شرایط پس از شناسایی و اهلیت سنجی توسط اداره ورزش و جوانان همدان در سامانه صندوق کارآفرینی امید استان ثبت نام کرده و پس از تشکیل و تکمیل پرونده و ارزیابی ناظران، تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: این تفاهم نامه با موضوع همکاری و تعامل در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال، توانمندسازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد، باشگاه‌های ورزشی شرکت‌های دانش بنیان، حمایت از طرح‌ها، اختراعات و ایده‌های استعدادهای برتر و نخبگان استان برای خوداشتغالی و کارآفرینی تدوین و به امضا رسید.

استان همدان بیش از ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و حدود ۲۰۰ سازمان مردم نهاد در امور جوانان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha