استاندار: اجماع نیروهای انقلابی موجب توسعه لرستان می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اجماع نیروهای انقلابی موجب توسعه استان می‌شود و اقدامات جهادی نیز نقش موثری در پیشبرد اهداف دارد.

به گزارش ایرنا فرهاد زیویار عصر چهارشنبه در نشست فصلی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان اظهار کرد: برگزارای این اجتماع، پس از انتخابات ریاست جمهوری یک ابتکار از سوی نیروهای انقلابی بود که به فال نیک خواهیم گرفت.

وی گفت: تا زمان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی رقابت‌های انتخاباتی در قالب ۲ قطبی های مرسوم اصلاح طلبی و اصولگرایی شکل می‌گرفت و پس از آن شرایط متفاوت شد و آرایش نیروهای انقلاب اسلامی تغییر کرد.

وی افزود: یکی از علت های اعلامِ نداشتن ستاد انتخاباتی از سوی رییس جمهوری، حضور نیروهای انقلابی بود همچنین فضای دوقطبی انتخابات نیز در دوره سیزدهم کاملا تغییر کرد.

وی بیان کرد: وضعیت سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی، تحریم های ظالمانه، هجمه تبلیغاتی علیه تنها نظام اسلامی ذیل پرچم ولایت، ناکارآمدی گفتمان با غرب، خوشبینی به غرب، فشار اقتصادی شدید به مردم و تورم، همچنین کرونا موجب وحدت نیروهای انقلابی شد و انتخابات ۱۴۰۰ به‌گونه‌ای رقم خورد که تفاوت اساسی نسبت به دوره‌های گذشته داشت.

استاندار لرستان بیان کرد: حضور در انتخابات، تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بود و مردم در حالیکه کشور در بدترین شرایط قرار داشت اعتماد کردند و پای صندوق های رای آمدند.

زیویار گفت: ماموریت متفاوتی بر عهده دولت است و توجه به شرایط کشور و اجرای بیانیه مقام معظم رهبری در بحث گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد که امیدواریم دولت با حمایت مردم و نیروهای انقلابی عمر سیاسی خود را سپری کند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی اصلی در گرو اقدامات جهادی است ادامه داد: لرستان در بین پنج استان اول جداول بیکاری و تورم قرار دارد و در مشارکت سیاسی انتخابات اخیر جزو هفت استان آخر بود در حالیکه اوایل انقلاب در مشارکت پیشرو بوده است.

وی احیای طرح های تعطیل لرستان را نیازمند حمایت دانست و افزود: ۸۰ درصد پروژه‌های لرستان بین پنج تا ۸۰ درصد دارای مشکلاتی هستند که در کاهش مشارکت و بی اعتمادی مردم تاثیرگذار است.

استاندار لرستان اضافه کرد: مشکلاتی بین شهرداری و یک شرکت خصولتی ( نیمه دولتی نیمه خصوصی) در خصوص پروژه برج های دوقلوی خرم‌آباد، ۴۰ میلیارد تومان بیمه بیکاری را بر عهده دولت گذاشته است بنابراین باید درمورد صدور مجوزها دقت و حساسیت بیشتری داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha