۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85186479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند سارقان کارگاه های صنعتی با ۱۲ فقره سرقت در نظرآباد  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره سارقان کارگاه های خصوصی در شهرستان نظرآباد در این استان خبرداد .

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار " حمید هداوند" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه ها و شرکت های خصوصی در شهرستان نظرآباد که سارقان با شناسایی محل های کم تردد اقدام به سرقت اموال موجود کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل وقوع سرقت و جمع آوری مدارک و مستندات لازم و انجام اقدامات پلیسی رد پای اعضای یک باند ۱۱ نفره از سارقان سابقه دار و غیر بومی را در این سرقت به دست آورند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی مخفیگاه این باند را در شرق استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
هداوند گفت: متهمان که در ابتدا منکر انجام هر گونه بزهی شدند پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان اقرار کردند.
وی ضمن بیان اینکه مالخر اقلام مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که پس از شناسایی کارگاه هایی که در مناطق خارج از شهر و بیابانی قرار داشتند به صورت شبانه وارد عمل شده و اقدام به سرقت اموال آنها می کردند.

دستگیری کلاهبردار اسکمیری درقالب دوره گرد در البرز

دستگیری باند سارقان کارگاه های صنعتی به ۱۲ فقره سرقت در نظرآباد  


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با ۱۹۶ فقره کلاهبرداری در این استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه "محمد نادر بیگی" اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان به پلیس فتا این استان، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های مقدماتی و محرز شدن برداشت اسکیمری از حساب شاکیان پرونده، ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند همه مالباختگان از یک دستفروش دوره گرد در شهرهای تهران و کرج موز خریداری کرده اند.
وی اضافه کرد: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هویت سه نفر از عاملان این کلاهبرداری ها شناسایی و همه آن ها در ۲ عملیات جداگانه در شهر کرج دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۲۳ سیم کارت، ۶۳ عدد کارت بانکی کپی شده و یک دستگاه اسکیمر در مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این افراد در تحقیقات تکمیلی تاکنون به کپی برداری از کارت های بانکی ۱۹۶ نفر از شهروندان اعتراف کرده اند.
وی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اضافه کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و همچنین تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان این پرونده ادامه دارد.

خواهرکشی بر سر تقسیم ارث

دستگیری باند سارقان کارگاه های صنعتی به ۱۲ فقره سرقت در نظرآباد  

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری زنی که اقدام به قتل خواهرش بر سر تقسیم ارث و میراث کرده بود، خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: در پی کشف جسد یک خانم ۴۰ ساله در منزلش که به وسیله وارد آمدن ضربه سخت به سرش به قتل رسیده بود، رسیدگی به پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد مقتول بر سر ارث و میراث با خانواده خود سابقه درگیری داشته، ظن این موضوع که توسط یکی از اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده باشد، قوت گرفت.
شجاعی اضافه کرد: در ادامه با بررسی‌های میدانی و به کارگیری اقدام های پلیسی مشخص شد که مقتول توسط یکی از خواهرانش به قتل رسیده که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی این شخص دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
وی خاطرنشان کرد: متهمه در تحقیقات تکمیلی به صراحت به قتل خواهرش به دلیل اختلاف بر سر ارث و میراث اعتراف کرد.
دستگیری عاملان اخلال در نظم عمومی خرمدشت

دستگیری باند سارقان کارگاه های صنعتی به ۱۲ فقره سرقت در نظرآباد  


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی نزاع و درگیری و اخلال در نظم عمومی منطقه خرمدشت در شهرستان کرج دستگیر شدند.

سرهنگ "پیمان لطیفی" افزود: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری بین ۲ نفر از اراذل و اوباش منطقه خرمدشت با سلاح سرد، بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۴۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد ۲ نفر از اراذل و اوباش سطح دار منطقه ضمن ایجاد درگیری و قدرت نمایی با قمه، باعث رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی وتخریب اموال خصوصی مردم شده اند.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: با حضور به موقع گشت پلیس، در همان تحقیقات ابتدایی عاملان اصلی ایجاد نزاع و درگیری شناسایی و در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند.
لطیفی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اظهار داشت: متهمان با توجه به سوابق متعددشان در زمینه اخلال در نظم عمومی، برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha