۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۶:۵۶
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85224196
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه اوباش جاده کرج - چالوس دستگیر شدند

۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۶:۵۶
کد خبر: 85224196
سه اوباش جاده کرج - چالوس دستگیر شدند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرج اعلام کرد: سه نفر اوباش سابقه دار که در جاده کرج - چالوس اقدام به قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای مردم می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ"پیمان گودرزی" روز یکشنبه گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت توسط سه اوباش برای مسافران در حال تردد جاده کرج - چالوس، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۵ نسا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در محل مورد نظر سه اوباش سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.
گودرزی بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

۲۸ فقره سرقت با استفاده از شاه کلید در کرج

سه اوباش سابقه دار در جاده  کرج -  چالوس  دستگیر شدند


جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منزل با اعتراف به ۲۸ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل توسط شخص ناشناس در مناطق گلشهر، محمدشهر، مهر ویلا و دهقان ویلا با شیوه مشابه، رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با همکاری عوامل کلانتری ۱۷ مهرویلا شهر کرج موفق به دستگیری یک سارق سابقه‌دار حین پرسه‌زنی برای فراهم کردن مقدمات سرقت شده و متهم را به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل کردند.
وی با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی شاه کلید از متهم گفت: در تحقیقات تکمیلی سارق به ارتکاب ۲۸ فقر سرقت منزل با استفاده از شاه کلید در مناطق مختلف شهر کرج اعتراف کرد.
نادربیگی بیان کرد: ارزش اموالی که توسط این متهم به سرقت رفته حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده و با اقدامات صورت گرفته تمام مالباختگان این پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha