۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85186627
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باند سرقت مسلحانه در استان مرکزی متلاشی شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85186627
باند سرقت مسلحانه در استان مرکزی متلاشی شد

ساوه - ایرنا - رییس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: سه نفر از اعضا باند سرقت مسلحانه از خودروها در عملیات مشترک با پلیس ساوه و زرندیه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پلیس استان مرکزی سرهنگ کاراگاه"کامیار چهری" روز چهارشنبه اظهار کرد: از حدود یک ماه گذشته با وقوع ۲ سرقت مسلحانه از ۲ دستگاه خودرو در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان های ساوه و زرندیه تحقیقات تخصصی کارآگاهان در پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در چند روز قبل با وقوع سرقتی مشابه از یک دستگاه خودرو در استان همدان تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، ساوه و زرندیه به همدان اعزام و سرنخ هایی از محل مخفیگاه سارقان در شهرستان پرند به دست آمد.
این مقام انتظامی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه سارقان شناسایی و سه نفر از اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه در پرند دستگیر شدند.
رییس پلیس اگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و40 عدد فشنگ در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد و دستگیر شدگان با توجه به نیابت قضائی به استان مرکزی منتقل شدند.
سرهنگ چهری اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سارقان به سرقت مسلحانه از چهار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی ساوه، زرندیه، بوئین زهرا و استان همدان اعتراف کردند .
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام در تکمیل تحقیقات، دستگیرشدگان به سرقت مقادیری طلا و چند دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 2 میلیارد ریال در شهرستان ساوه و زرندیه اعتراف کردند که مراحل رسیدگی به پرونده های آنان با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha