امام جمعه کرمانشاه: وحدت عامل پیشرفت و نشاط اجتماعی می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر اهمیت حفظ وحدت نیروهای انقلاب برای نیل به فردایی بهتر تأکید کرد و گفت: وحدت عامل پیشرفت جامعه و نشاط اجتماعی می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار اعضای شورای وحدت نیروهای انقلاب استان با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) از بیکاری به عنوان مشکل اساسی استان یاد کرد و افزود: برای رفع بیکاری ظرف ۱۶ سال گذشته با همه استانداران صحبت کرده‌ام و راهکار ارایه داده‌ام و معتقدیم اگر مدیریت درست و بهینه در کارها اعمال شود بیکاری استان قابل حل شدن است.

وی افزود: اگر بیکاری درست شود امنیت، آرامش و نشاط به استان می‌آید، زیرا بیشترین مشکل استان در گذشته در حوزه مدیریت بوده لذا امیدوارم این معضل اساسی درست شود و به سامان برسد.

آیت الله علما اظهار کرد: وحدت رویه در انجام کارها باعث پویایی مدیریت می‌شود، اگر وحدت نباشد مشکلات لاینحل باقی خواهد ماند و تمام کارها ابتر می‌ماند.

وی با انتقاد از ارایه آمار و اطلاعات غیرعلمی تصریح کرد: باید آمار و اطلاعات دقیق بدهیم زیرا وضعیت جامعه همه چیز را مشخص می‌کند و مردم نسبت به امور جاری بسیار دقیق بوده و رخدادها را بخوبی تشخیص می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: به مخالفان دیدگاه‌های خود به‌ عنوان دشمن نگاه نکنیم باید اختلاف سلیقه باشد تا این منجر به ترقی و پیشرفت کارها بشود.

آیت الله علما در خصوص ضرورت توجه جدی به فرامین امامین انقلاب یاآور شد: باید خط امامین انقلاب را حفظ کنیم و این جزو برنامه های اصلی ما باشد، لذا مسوولین باید در دسترس مردم و پاسخگو باشند، دنبال کار مردم باشند و راهکار ارایه دهند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: به رغم تمام مشکلات نباید نسبت به رخدادهای جامعه بی‌تفاوت نباشیم و قهر کنیم، لذا باید حول محور وحدت تمامی دیدگاه‌های خود را مطرح و مردم را حفظ نماییم، بنابراین ضرورت دارد، شایستگان امور را در دست داشته باشند و شانه خالی نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha