سرپرست فدراسیون: ورزش آمادگی جسمانی می‌تواند در جمع سه رشته اول کشور قرار گیرد

گرگان - ایرنا - سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: این رشته با توجه به وجود استقبال علاقه‌مندان آن، توان قرار گرفتن در بین سه رشته ورزشی اول کشور را به لحاظ تعداد نفرات دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد گواری روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان گلستان اظهار داشت: در کنار کَمیت و تعداد نفرات، به مساله کیفیت نیز توجه و تاکید جدی داریم.

وی تاکید کرد: برای تحقق این هدف نیاز است تا روسای هیات‌های استانی در این مجموعه به مناطق محروم و کم‌برخوردار توجه لازم را داشته باشند.

گواری با اشاره به عمر کم این فدراسیون پس از منفک شدن از فدراسیون ورزش‌های همگانی و داشتن بیش از ۲۵ رشته در زیرمجموعه خود، تصریح کرد: برخی از رشته‌های ورزشی این فدراسیون شناخته شده نیست که این ناشناخته بودن، ممکن است یک تهدید و آسیب باشد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: رشته‌های ناشناخته این مجموعه در واقع رشته‌های جذاب و متنوعی هستند که مشتاقان و علاقه‌مندان زیادی دارد و همین دلیل می‌تواند برای آن یک فرصت باشد.

گواری تاکید کرد: اقبال عمومی از رشته‌های این فدراسیون نشان داده که به لحاظ کمی، آمادگی جسمانی می‌تواند جزو سه ورزش اول کشور باشد.

وی یادآور شد: این رشته پایه و اساس رشته‌های ورزشی دیگر است و یک ورزشکار باید در کنار مهارت رشته خود، از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشد، زیرا ترکیب آمادگی جسمانی بالا و مهارت ورزشکار، سبب موفقیت او در میادین مختلف رقابتی خواهد شد.

رییس فدراسیون آمادگی جسمانی بیان کرد: در تلاش هستیم تا مربیان تخصصی آمادگی جسمانی در رشته‌های مختلف برگزار کنیم تا بتوانیم نقش آمادگی جسمانی را در توسعه قهرمانی ایفا کنیم.

وی با ذکر این نکته که آمادگی جسمانی با سلامت آحاد جامعه ارتباط مستقیم دارد، ادامه داد: توجه به این مهم می‌تواند، بهبود کیفیت زندگی مردم را به ارمغان آورد و مردم بانشاط‌ و باروحیه‌ بالاتری کارهای روزانه خود را انجام دهند.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: هر فرد در جامعه هر کاری که انجام می‌دهد، نیازمند یک آمادگی جسمانی بالا و تخصصی است و به همین منظور می‌توانیم در کنار ورزش قهرمانی، از این مسیر وارد بسط، توسعه و گسترش این رشته شویم.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات هیات آمادگی جسمانی استان گلستان، "سیدکمال شجاعی" به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha