۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85188238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاکی زنجان به روزهای اوج خود باز می‌گردد

۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85188238
هاکی زنجان به روزهای اوج خود باز می‌گردد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات هاکی استان زنجان گفت: رشته هاکی استان پیش از این پر فروغ بود اما به دلایلی افت کرد که تلاش می‌کنیم دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

محمد مولایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به حضور سه بانوی زنجانی در اردوی تیم ملی هاکی اشاره کرد و افزود: اولین اردوی تیم‌ملی هاکی چمنی بانوان از روز سه شنبه /۱۰ مرداد/ در استان اراک آغاز شد که امروز به پایان می رسد.

وی اضافه کرد: این اردو جهت حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی عمان با حضور ۴۵ بازیکن از ۲۲ استان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد که از استان زنجان "مینا عادل نیا، زهرا قربانلو و مائده محمدی "در این اردو حضور یافتند.

این مسوول ورزشی با تاکید بر اینکه با سرمایه گذاری انجام گرفته، تیم هاکی بانوان عملکرد بهتری را در سطح کشور به نمایش گذاشت، ادامه داد: هاکی مردان استان نیز عملکرد خوبی داشته است به طوری که "میلاد حیدری" از استان زنجان به اردوی تیم ملی هاکی در آذربایجان شرقی دعوت شد.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی ها استعدادیابی این رشته ورزشی طی شهریور امسال برای جذب بیشتر بازیکنان به این رشته برگزار خواهد شد.

دبیر هیات هاکی استان زنجان با بیان اینکه همکاری های بین بخشی از سوی شهرداری و اطلاع رسانی ها نقش بسزایی در ترویج این رشته ورزشی دارد، ادامه داد: بروز بیماری کرونا و مسائل دیگر موجب شد هاکی زنجان افت کند.

وی با بیان اینکه هاکی استان به لحاظ زیرساخت ها و تجهیزات مورد نیاز از پتاسیل های لازم برخوردار است، اظهار داشت: این ظرفیت وجود دارد که این رشته جذاب را در چهار نقطه شهر فعال کنیم.

مولایی افزود: با توجه به افزایش قیمت تجهیزات هاکی، برنامه ریزی شده تا با ساز و کارهایی، این وسایل به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گیرد و شهریه های دریافتی نیز در مقایسه با سایر رشته ها کمتر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha