انتخابات ریاست فدراسیون آمادگی جسمانی هشتم شهریور برگزار می‌شود

گرگان - ایرنا - سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: مجمع انتخابات این فدراسیون برای مشخص شدن رییس هشتم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

احمد گواری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار کرد: برای تصدی مسوولیت ریاست این فدراسیون چهار نفر داوطلب هستند.

وی با اشاره به این که حدود یک سال از عمر تشکیل این فدراسیون پس از منفک شدن از فدراسیون ورزش‌های همگانی می‌گذرد، بیان کرد: در این مدت همه هیات‌های استان‌ها را تشکیل دادیم و رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون نیز در همه نقاط کشور فعال هستند.

وی تصریح کرد: رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون جذاب و دارای مخاطبین خاص است، اما به منظور توسعه این رشته و معرفی رشته‌های زیرمجموعه باید بیشتر در جامعه شناخته شود که این کار نیازمند حضور ورزشکاران ما در مناسبت‌ها و مسابقات مختلف و پوش خوب و ارزشمند رسانه‌ای است.

وی افزود: همچنین یکی از برنامه‌های این فدراسیون در بحث توسعه ورزش قهرمانی، تربیت مربیان خاص رشته‌های ورزشی به صورت تخصصی است تا در آن رشته‌ها تاثیرگذار باشند و این کار هم سبب توسعه همگانی و هم توسعه قهرمانی خواهد شد.

وی یادآور شد: این فدراسیون در مجموعه خود ۲۷ انجمن و کمیته دارد که هر یک از آنها دارای جذابیت‌های خاص و مخاطبین خاص هستند و این روند استقبال نشان می‌دهد که طی سال‌های آتی این فدراسیون می‌تواند از رشته‌های پرمخاطب به لحاظ آمار جمعیتی در سطح کشور باشد.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران سازمان یافته و فعال در مجموعه این فدراسیون در دست نیست که بنا داریم با ایجاد بانک اطلاعاتی ورزشکاران این وضعیت را ساماندهی کنیم و تا پایان ۶ ماه دوم سال جاری، بتوانیم آمار قابل قبولی را ارائه دهیم.

گواری یادآور شد: بیشتر جامعه هدف ما بانوان هستند که با هر سنین و با هر وضعیت و فیزیک بدنی می‌توانند در مجموعه ما حضور داشته باشند و سپس در رشته‌های مورد علاقه خود ورزش را ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha