۱۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85188881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: مدعیان حقوق بشر بیشترین کشتار را در جهان مرتکب شده‌اند

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد با اشاره به سالگرد بمباران اتمی هیروشیما گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، بیشترین کشتار را انجام داده و بدترین آسیب را به انسان‌ها زده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: استکبار جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر تنها در راستای منافع خود گام برداشته و در این مسیر در همه امور سایر کشورها به نغع خود رفتار می‌کنند.

وی با گرامیداشت سالگرد بمباران اتمی هیروشیما ادامه داد: بیماران شیمیایی هیروشیما و کشتار مردم بی‌گناه در سراسر دنیا تنها گوشه ای از رفتارهای متناقض استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول تاریخ بوده است.

امام جمعه مهاباد با اشاره به روز دهم مرداد و روز شیر مادر اظهار کرد: هرساله ۱۰ مرداد به منظور تشویق مادران به تغذیه فرزندان خود از این موهبت الهی «روز جهانی شیر مادر» نامگذاری شده که طبق توصیه‌های دینی به مصرف آن توسط فرزند تاکید شده است.

ماموستا امامی یادآور شد: دولت نیز باید شرایط لازم برای مادران کارمند و سایر افرادی که در دوران شیردهی قرار دارند، فراهم کند تا بتوانند این نعمت الهی در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

وی در ادامه با محکومیت دوباره توهین به مقدسات مسلمانان گفت: قرآن به مانند روح در بدن انسان در دل مسلمانان قرار دارد و پیروی از آن علاوه بر ارتقای جایگاه انسانی موجب تزکیه روح و نفس انسان خواهد شد.

ششم و نهم آگوست سال ۱۹۴۵ جنایتی علیه شهروندان هیروشیما و ناکازاکی ژاپن رخ داد که هولناکترین جنایت در کشتار دسته جمعی انسان ها در تاریخ بشری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha