امام جمعه مهاباد: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش گذاشت

مهاباد - ایرنا - امام جمعه مهاباد گفت: ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی یکی از دریادلان اهل سنت توانست عملیات دور دنیا را با موفقیت انجام و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به ماموریت ناوگروه ۸۶ نداجا و اعزام آن به دور جهان افزود: انتخاب و اعتماد به امیر دریادار شهرام ایرانی به عنوان یک کرد اهل سنت از طرف مقام معظم رهبری راه را برای باقی مسوولان در راستای استفاده از این سرمایه‌های انسانی هموار کرد.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فداکاری و از خودگذشتگی نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر این روز را به روز مقاومت و ایثار تبدیل کرد.

امام جمعه مهاباد ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه و روز دختر نیز گفت: حضرت معصومه (س)، حضرت خدیجه و حضرت فاطمه (س) و سایر بزرگان دینی ما الگوی بی‌بدیل برای سبک زندگی دختران جامعه امروز هستند.

ماموستا امامی با اشاره به میلاد حضرت امام رضا و دهه کرامت نیز تاکید کرد: پیروی از مکتب و سیره اهل بیت(ع) سعادت جامعه ایران اسلامی را به دنبال دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای اشاعه این مکتب استفاده کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور در مساجد ابراز کرد: شرکت در مسجد و نماز جمعه فضیلتی بزرگ برای بندگان خاص خداوند دارد و هر قدمی در راه رفت و برگشت به مسجد از طرف پروردگار دارای ثواب در آخرت است.

ماموستا امامی در پایان فوت امام جمعه سابق پیرانشهر تسلیت و به درگاه خداوند برای بازماندگان آن مرحوم مغفور طلب صبر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha