۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85189559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شدت گرما ۲ دستگاه ترانسفورماتور را در دهلران از مدار خارج کرد

ایلام - ایرنا - مدیر اداره برق دهلران گفت: گرمای شدید هوا باعث بروز خسارت به ۲ دستگاه ترانسفورماتور برق در این شهرستان شده است.

امید محمدبیگی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گرمای شدید دهلران بروز خسارت به شبکه توزیع برق و خسارت به ۲ دستگاه ترانسفورماتور در دهلران را در پی داشت.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته و همزمان با ورود توده گرما و افزایش مصرف برق، ۲ دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپری توزیع برق دچار آسیب شده و از مدار خارج شد.

مدیر اداره برق دهلران ادامه داد: بلافاصله با حضور عوامل فنی و اجرایی، با انجام هماهنگی های لازم اقدام به تعویض تجهیزات معیوب و برق دار کردن مشترکان شد.

وی از مردم خواست در ساعات پیک بار (۱۲ تا ۱۷) و ( ۲۰ تا ۲۴) از استفاده همزمان وسایل پرمصرف برقی خودداری کنند تا ضمن رعایت الگوی مصرف برق و برخورداری از تخفیفات قبض برق، از افزایش بهای برق مصرفی در قبوض در این ساعات پیشگیری شود.

محمدبیگی گفت: همکاری و همراهی مردم همچنین موجب کاهش فشار مضاعف به شبکه برق خانگی و ترانس های سطح شهر شده تا بتوانیم در کنار هم از پیک مصرف برق تابستان در شهرمان گذر کرده و خاموشی های ناخواسته برقی را به حداقل برسانیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان دهلران در هفته گذشته گرمترین شهر کشور بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha