‍ ۶۲۰ میلیارد ریال به پروژه های عمرانی، کشاورزی و فرهنگی هرسین اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا - فرماندار هرسین از اختصاص ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار به ۵۸ پروژه در بخش های حمل و نقل ، آب و فاضلاب، انرژی، کشاورزی، عمران شهری و روستایی، دین و مذهب خبر داد.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار داشت: با توجه به نیاز شهرستان و اولویت بندی های انجام شده بیشترین هدف گذاری در حوزه راه، آب و فاضلاب، فرهنگ و هنر ، دین و مذهب و حوزه آموزش بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای اختصاص اعتبارات اولویت با پروژه های دارای دیون یا مطالبات ، نیمه تمام و تعهدات سفر رئیس جمهوری بوده است.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش لازمه تخصیص این اعتبارات را پیگیری مسئولین شهرستانی دانست و از آنان خواست از طریق ادارات کل پیگیر این موضوع باشند.

ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین خواستار پیگیری جدی و به موقع مبادله موافقت نامه‌های پروژه‌ها و سایر مکاتبات مربوطه شد و ادامه داد: انتظار می‌رود مدیران در روند اجرای پروژه‌ها جدیت و پیگیری مستمری را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی همچین افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ ریزی مناسب نسبت به جذب به موقع اعتبارات با همکاری ادارات کل خود اقدام نمایند.

شهرستان هرسین بر سر مسیر عتبات و عالیات قرار گرفته و بالغ بر ۹۰ هزار جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha