۴۳۶ میلیارد ریال به پروژه های شهرستان صحنه اختصاص یافت

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری صحنه از اختصاص ۴۳۶ میلیارد و ۹۶۳ میلیون ریال به پروژه‌های مختلف آبرسانی، عمرانی و کشاورزی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، «غلامرضا شهبازی» روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان صحنه که با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری برگزار شد، کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط‌مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید داشت : به هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال تر و توانمند تر باشند بودجه بیشتری را می توانند برای شهرستان جذب نمایند.

وی در ادامه در خصوص توازن توزیع اعتبارات امسال گفت: مطالبات شهرستان با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان است.

۴۳۶ میلیارد ریال به پروژه های شهرستان صحنه اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری شهرستان صحنه در ادامه با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی که از اعتبارات ملی خیلی خوبی برخوردارند گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان حتماً باید پیگیری کنند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ نمایند تا به روند رو به رشد شاخص ها توسعه های شهرستان بیافزایند.

سرپرست فرمانداری صحنه در ادامه این جلسه بر تلاش مضاعف و اقدامات مجدانه دستگاه‌های اجرایی مبنی بر تحقق تمامی مصوبات تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: تامین آب شرب و بهسازی و آسفالت راه روستایی از جمله مطالبات مردم ، بصورت جدی مد نظر قرار گیرد.

شهرستان صحنه در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha