۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85190720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوزی برای فعالیت واحدهای صنفی گاوازنگ زنجان صادر نشده است

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: مجوزی برای فعالیت واحدهای صنفی مستقر در محدوده گاوازنگ صادر نشده است.

محمد بازرگان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ساز و کار صدور مجوز جدید برای واحدهای صنفی در نقاط مختلف استان گفت: یکی از نکاتی که باید مورد توجه شهروندان باشد، این است که واحدهای فعال در محدوده گاوازنگ مجوز فعالیت ندارند.
وی با اشاره به اینکه طبق ماده ۱۲ قانون نظام صنفی کشور افراد صنفی موظف هستند قبل از تأسیس هر نوع واحد صنفی یا اشتغال به‌ کسب و حرفه، نسبت به اخذ پروانه کسب اقدام کنند، اضافه کرد: تعداد واحدهای فعال در این محدوده شاید به ۲۰۰ واحد برسد، اما نکته اینجاست که محدوده فعالیت ندارند.
بازرگان با اشاره به شرایط صدور مجوز فعالیت واحدهای صنفی گفت: هر فردی که بخواهد واحد صنفی ایجاد کند قبل از سپردن هر گونه تعهد، اجاره یا خرید محل باید جهت اخذ مجوز لازم به اتحادیه صنف مربوطه مراجعه و درخواست کتبی خود را تسلیم کند.
رئیس اتاق اصناف زنجان افزود: ارایه سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی و یا عادی و یا مبایعه نامه و یا ارایه قرار دادهای منعقد مابین متقاضی پروانه کسب با ادارات و سازمان‌های دولتی، نهادها، شهرداری‌ها، شرکت‌های تعاونی مسکن و شرکت‌های خاص صنفی، شرکت‌های تحت پوشش سازمان‌های دولتی و نهادها برای اخذ مجوز الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha