۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85191484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش نشانی کاشان ۱۹۴ مورد عملیات زنده‌گیری مار انجام داد

کاشان - ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: از ابتدای امسال ۱۹۴ مورد عملیات زنده‌گیری مار در محدوده‌های شهری و خارج محدوده خدمات توسط نیروهای آتش نشانی کاشان انجام شده است.

سیدمصطفی محتشمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این آمار یک مورد خارج از محدوده شهری، ۳۸ مورد منطقه یک شهری ، ۲۴ مورد منطقه دو شهری، ۳۵ مورد منطقه سه شهری،۵۶ مورد منطقه چهارشهری و ۴۰ مورد منطقه پنج شهری بوده است.
وی اظهار کرد: از بین ۱۹۴مورد مشاهده مار پنج مورد در وسایل نقلیه، سه مورد ضایعاتی، ۱۰ مورد باغ و ۱۳۶مورد منزل مسکونی بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه در فصول گرم سال مشاهده مار بیشتر است گفت: از آماری که امسال در بحث عملیات‌های آتش نشانی برای زنده‌گیری مار ثبت شده ۴۰ مورد در تیرماه،۷۷ مورد خرداد، ۶۱مورد اردیبهشت و ۱۶ مورد فروردین مشاهده شده است.
وی اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی بعد از اعزام با تجهیزات و لوازم مخصوص مار را زنده‌گیری و در خارج از محدوده شهری در طبیعت رها می‌کنند.
محتشمان افزود: در صورت مشاهده مار شهروندان خونسردی خود را حفظ کرده و با شماره ۱۲۵ تماس حاصل کنند تا نیروهای آتش نشانی برای زنده‌گیری اعزام شوند.
وی یادآور شد: از آنجایی که نیروهای آتش نشانی در محدوده شهری موظف به خدمات‌رسانی هستند نهایت تا پنج دقیقه زمان اعزام طول می‌کشد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: همچنین ۱۷مورد زنده‌گیری دیگر حیوانات موذی( عقرب و زنبور) از ابتدای امسال توسط نیروهای آتش نشانی در شهر کاشان انجام شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha