۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85191652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

" موج همرفتی"  در استان اصفهان فعال خواهد بود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: " موج همرفتی" به‌تدریج از بعدازظهر امروز وارد استان خواهد شد و تا چهارشنبه فعال خواهد بود.

محمد رضا رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اوج فعالیت این سامانه برای روز سه شنبه ، به‌صورت وزش باد، تند باد لحظه ای از سمت غرب استان خواهد بود و افزایش ابر و بارش های پراکنده رگباری و رعد و برق را به‌دنبال دارد.

وی ادامه داد: بارش‌های این سامانه قابل توجه نیست اما با توجه به شرایط مستعد زمین برای وقوع سیلاب احتمال غافلگیری کشاورزان و دامداران وجود دارد، به دامداران و عشایر و کشاورزان توصیه می شود از حضور و توقف در حاشیه رودهای فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند و از ماندن در زیر درختان فرسوده و ساختمان‌های نا ایمن پرهیز کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: باتغییرات جوی پیش رو، روند کاهش دما و خنک شدن هوا در روزهای آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۷ درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته سه درجه خُنک‌تر شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: کاشان و آران و بیدگل با دمای ۴۳ و بویین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

وی بیان کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۴۰ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتی‌گراد رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha