۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85191704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین کاروان راهیان نور خراسان‌شمالی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

بجنورد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در بسیج اقشار گفت: نخستین کاروان راهیان نور استان شامل ۲۰۰ نفر بسیجی طلاب و فرهنگی به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار محمد براتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کاروان به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند کرد.

وی افزود: زائران راهیان نور از مناطق یادمان عملیات مرصاد، یادمان شهید شیرودی، پادگان شهید ابوذر، بازی دارز، یادمان شهید بهشتی، یادمان پاوه، مطلع الفجر و باغ موزه شهر کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی در بسیج اقشار گفت: بسیجیانی که در این اردو شرکت کرده اند علاوه بر بازدید از مناطق جنگی به زیارت مرقد حضرت معصومه (ع) واقع در قم و مسجد جمکران در بازگشت مشرف می شوند.

وی تصریح کرد: هزینه های این سفر معنوی توسط سازمان ها، دستگاه ها و سپاه تامین می شود و تنها از هر نفر پنج میلیون ریال هزینه ثبت نام دریافت شده است.

براتی یادآور شد: برنامه ریزی شده است که امسال پنج کاروان ۲۰۰ نفره از اقشار مختلف جامعه برای بازدید به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام شوند.

۳۰۰ هزار بسیجی در حدود یکهزار پایگاه خراسان شمالی فعال هستند که در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha