۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85192087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق ۲ تن پسته کال در سیرجان دستگیر شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبر: 85192087
سارق ۲ تن پسته کال در سیرجان دستگیر شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری یک سارق و کشف بیش از ۲ هزار کیلو پسته کال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت :در پی وقوع یک فقره سرقت پسته‌های کال از یک باغ در مناطق روستایی خواجوشهر سیرجان، ماموران پاسگاه انتظامی ملک آباد با پی‌جویی‌های تخصصی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی کردند و اقدامات لازم برای دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پیگیری های پلیس نتیجه داد و در نهایت این سارق پس از گذشت ۲۴ ساعت با یک دستگاه خودرو و بیش از ۲ هزار کیلو پسته کال مسروقه در یک ترمینال ضبط پسته واقع در یکی از روستاهای حومه شهر توسط ماموران پاسگاه انتظامی محمودآباد دستگیر شد.

سرهنگ امیرسبتکی ادامه داد: این متهم در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سرقت پسته کال از یک باغ اعتراف کرد و ۲ هزار و ۵۵ کیلو پسته‌های سرقتی نیز به مالباخته تحویل شد.

فرمانده انتظامی سیرجان از باغداران شهرستان خواست از افراد امین و خوش سابقه برای نگهبانی باغات خود استفاده و از به کارگیری اتباع غیرمجاز در این زمینه خودداری کنند.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha