۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبر: 85193163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری رابُر: گشت‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت گردو تشدید شد

کرمان - ایرنا - رییس حوزه قضایی رابُر گفت: گشت های پلیس و بسیج به منظور پیشگیری از سرقت گردو در این شهرستان تشدید شده و منطقه بندی گشت ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا کرمان دومین استان تولیدکننده گردوی ایران خوانده می شود که در کنار پسته و خرما هرسال در فصل برداشت، مراقبت های پیشگیرانه برای جلوگیری از سرقت در نقاط مختلف این استان اجرایی می شود.

گزارش ارسالی روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری کل کرمان به ایرنا حاکیست محمد صالح شیح زاهدی رییس حوزه قضایی رابر در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با موضوع پیشگیری از سرقت محصول گردوی باغداران افزود: باید شرایط زمینه ساز سرقت گردو را سخت کنیم تا سارقان منصرف شوند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی شهرستان رابر، لیست اسامی سارقان سابقه دار را تهیه و ارائه کند تا در این مدت اعمال و رفتار ایشان مورد رصد قرار گیرد.

رییس حوزه قضایی شهرستان رابر وجود یک قاضی در حوزه قضایی را به عنوان رسیدگی کننده به پرونده های سرقت گردو ضروری برشمرد و تاکید کرد: باید از توان مردمی نیروی بسیج و سپاه نیز به منظور پیشگیری از سرقت گردو استفاده لازم صورت گیرد.

شیخ زاهدی اظهار داشت: باغدارانی که قصد فروش گردو را به صورت سبز دارند، باید ضمن هماهنگی با مراجع انتظامی نسبت به فروش محصول اقدام کنند.

براساس گزارش ها باغداران درگیر تولید گردو در مناطقی مثل بافت و رابر هرسال با سرقت محصولاتشان مواجه می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha