جای خالی اتاق فکر مشترک رسانه‌ها یک آسیب است

کرمان- ایرنا- مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با اشاره به اینکه در حوزه رسانه‌های داخلی نبود اتاق فکر مشترک آسیب است، گفت: در حوزه رسانه‌های خارجی این اتاق فکر به خوبی کارکرد دارد و از این طریق هم افزایی و تقسیم کار می‌کنند.

احمد علیرمضانی روز دوشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار(۱۷ مرداد)، با اشاره به لزوم هم‌افزایی بیشتر خبرگزاری ایرنا و صداو سیما در جریان سازی های خبری به ویژه پویش حل مسائل و مشکلات افزود: توان آن را در استان داریم که مسائل را از طریق رسانه پیگیری و حل کنیم و در تعامل مشترک، روند حل مشکلات را سرعت ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه توانایی حل مسائل در رسانه ها وجود دارد اظهارداشت: می توانیم با خبرگزاری ایرنا مسائل را به اشتراک بگذاریم، یا ایرنا مسائل را با ما در صداوسیما به اشتراک بگذارد تا توان حل مساله و مشکلات مردم نیز بیشتر و مشکلات نیز بزودتر و راحت تر حل شود.

جای خالی اتاق فکر مشترک رسانه‌ها یک آسیب است

علیرمضانی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های رسانه ای پیروی از سیاست‌های مشترک برای ضریب دادن به مسائل با هدف حل سریع تر مشکلات است، اظهارداشت: اگر در راستای پیروی از این سیاست‌ها میان رسانه‌ها همپوشانی باشد کارها بهتر پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اقدامات مختلفی که توسط دولت انجام می شود خاطرنشان کرد: امروز بیان خدمات دولت یکی از مصادیق جهاد تبیین است و همگان باید تلاش کنیم تا خدمات نظام نادیده انگاشته نشود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به جایگاه خبرگزاری ایرنا بیان کرد: این خبرگزاری صدای محرومان و یکی از خبرگزاری‌های مهم و مرجع برای سایر رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در پاره‌ای از مواقع فقط سرعت در انتشار اخبار برای برخی رسانه‌ها بسیار مهم است و کیفیت اهمیت ندارد که این آسیب جدی برای حوزه رسانه است.

جای خالی اتاق فکر مشترک رسانه‌ها یک آسیب است

داود میاندهی رییس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشریح ماموریت ها و نحوه سیاستگذاری تولیدمحتوا در این خبرگزاری ملی و رسمی برای افزایش همکاری های مشترک با خبرگزاری در استان کرمان اعلام آمادگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha