جهاد تبیین و روشنگری محور خطبه‌های نمازجمعه قرار گیرد

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: خدمات نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف از طریق خطبه‌های نمازجمعه در قالب جهاد تبیین و روشنگری برای مردم و جوانان با جدیت پیگیری‌ شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " سید جمال الدین نجم الهدی " روز دوشنبه در نشستی با امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهرستان مهریز یزد افزود: امیدآفرینی و جهاد تبیین در نمازهای جمعه باید همیشه جدی گرفته شود.

وی با قدردانی از فعالیت ستاد نمازجمعه مهریز اظهار کرد: برگزاری این مراسم عبادی سیاسی در مهریز از لحاظ کمی و کیفی رشد خوبی داشته اما هنوز جای پیشرفت دارد و ستاد نمازجمعه باید در این راستا تلاش بیشتری داشته باشد.

این مسئول با اشاره به نامه حضرت علی (ع ) به مالک اشتر بیان کرد: کسی که می خواهی به او مسئولیتی بدهی باید یک انسان با ایمان، دیندار و متدین باشد که مسئول ستاد نمازجمعه مهریز از افرادی است که این ویژگی‌ها را دارد.

همچنین امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن خیر مقدم گزارشاتی را در خصوص فعالیت‌های اخیر و برگزاری نمازجمعه باشکوه عاشورایی شهرستان که با استقبال کم نظیر مردم مهریز برگزار شد ارائه دادند.

جهاد تبیین و روشنگری محور خطبه‌های نمازجمعه قرار گیرد

حجت‌الاسلام " عبدالرضا محی‌الدینی " یکی از معجزات الهی را عزاداری و محبت و اعتقاد مردم به دستگاه سیدالشهداء(ع) به خصوص در محرم امسال ذکر کرد.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده موکب هایی جهت ارائه خدمات به زائرین در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین توسط مردم مؤمن و انقلابی مهریز بر پا شده و همچنین با پیگیری های صورت گرفته قرار است زائر سرایی در کربلا ویژه اهالی این شهرستان ساخته شود.

وی افزود: مراسم استقبال از زائرین اربعین که از کشور پاکستان می آیند تدارک دیده شده و قرار است خدمات ویژه را نسبت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مهریز ارائه کنیم.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha