ساماندهی خبرنگاران نیازمند فعالیت تیم مشورتی و خانه مطبوعات است

گنبدکاووس- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گفت: ساماندهی خبرنگاران و مدیریت بهتر این حوزه نیازمند فعالیت تیمی مشورتی از بخش‌های مختلف در کنار خانه مطبوعات است.

به گزارش ایرنا، رضا شجاعی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهارکرد: باید تیمی از نمایندگان حوزه‌های مختلف به عنوان مشاور در کنار نماینده خانه مطبوعات در شرق استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این تیم مشورتی می‌تواند روند اجرای موضوع رتبه بندی خبرنگاران را بررسی کند و در مرحله نخست لیستی از خبرنگاران رسمی احراز و برای دریافت کارت خبرنگاری و سایر مزایا معرفی شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس فعالیت بدون مجوز در فضای مجازی را از جمله معضلات کشوری در حوزه اطلاع رسانی دانست که نیاز به ساماندهی دارد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری در ارتقای سوادرسانه‌ای تاثیرگذار است.

ساماندهی خبرنگاران نیازمند فعالیت تیم مشورتی و خانه مطبوعات است

شجاعی افزود: سال گذشته دوره خبرنگاری به منظور ارتقای سوادرسانه‌ای فعالان این حوزه با استقبال خوب در گنبدکاووس برگزار شد و نیاز است خانه مطبوعات شرق گلستان با همراهی تیم مشورتی برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های این چینی در طول سال را انجام دهد.

وی حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم روز خبرنگار سال گذشته به میزبانی گنبدکاووس را اتفاق بسیار خوبی برای شرق استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری خانه مطبوعات مشابه این برنامه‌ها برای افزایش امیدآفرینی در میان قشر خبرنگار ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان در شرق این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha