۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85192861
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایرنا خدمات مثال‌زدنی در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب دارد

گرگان- ایرنا- فرماندار گالیکش گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت درخشان و مثال‌زدنی در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب، تبیین منویات رهبر معظم انقلاب و عملکرد دولت سیزدهم دارد که اثرات این همراهی در مسیر تحقق توسعه استان مشهود است.

به گزارش ایرنا، علی جوان حاذق‌خواه روز سه‌شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان و تبریک روز خبرنگار همچنین به تلاش دولت برای حل مشکلات این شهرستان اشاره کرد و افزود: تخصیص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل بیمارستان این شهر از محل مصوبه سفر دور نخست دولت سیزدهم به این استان، یکی از دستاورهای دولت آیت‌الله رییسی در این خطه است.

به گفته وی گالیکش از جمله شهرستان‌های استان گلستان به شمار می‌رود که بیمارستان ندارد و ساکنان آن خدمات درمانی را از طریق عزیمت به شهرهای همجوار دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین بیمارستان ۹۱ تخت‌خوابی این شهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جوان حاذق خواه تخصیص اعتبار برای تکمیل بزرگراه عبوری از گالیکش به سمت بجنورد در خراسان شمالی را دیگر دستاورد دولت سیزدهم برشمرد و یادآور شد: با پیگیری و تلاش انجام شده تاکنون ۱۷ کیلومتر از مسیر این بزرگراه زیر بار ترافیکی رفته و تکمیل مسیر باقی مانده در دست پیگیری است.

ایرنا خدمات مثال‌زدنی در اطلاع‌رسانی دستاوردهای انقلاب دارد

به گفته وی : ۷۵ کیلومتر از بزرگراه گرگان - مشهد در حوزه جغرافیایی این شهرستان قرار دارد که تنها ۱۵ کیلومتر آن باقی مانده است.

جوان حاذق خواه ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از مجتمع فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گالیکش دیگر طرح فرهنگی مهم در این شهرستان بوده که در دولت سیزدهم برای آن ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده و مراحل پایانی بهره برداری را می گذراند.

وی همچنین از ساخت و بهره‌برداری سه سالن ورزشی در روستاهای «پاسنگ، قلی تپه و فارسیان» خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح های ورزشی در شهرستان تخصیص اعتبارات نهایی شده است.

وی تاکید کرد: گالیکش جزو شهرستان‌های کمتر توسعه یافته استان گلستان به شمار می رود و نیاز توجه به ایجاد زیرساخت های موردنیاز در بخش‌های مختلف برای شتاب در توسعه آن است که حمایت استاندار گلستان طی ۲ سال اخیر، ایجاد زیرساخت‌ها براساس اولویت‌ها، شتاب گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha