خبرنگاران با قلم خود، حق مظلومان را می‌گیرند

زنجان - ایرنا- فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاران با حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف، تمام مخاطرات زمانی و مکانی را به جان می‌خرند، گفت: رسالت خبرنگاران نبوی است و فعالان این حوزه با تصویر و قلم خود حق مظلوم را می‌گیرند و ظلم ظالم را هویدا می‌سازند.

سردار محمد طراقیه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت روز خبرنگار، افزود: این روز، یادآور مجاهدانی است که در راستای اعتلای کشور تلاش بسیاری کردند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عنصر فعال و تاثیرگذار در پیشرفت و آبادانی کشور هستند، اضافه کرد: وجود خبرنگاران موجب نشر و انعکاس فعالیت‌های اقشار مختلف جامعه و اطلاع‌رسانی آن به عموم همانند مجاهدت در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز دشمن با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال ضربه زدن به کشور است، گفت: در این شرایط جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی کردن این برنامه است که خبرنگاران مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند.

طراقیه گفت: تولید محتوا، مهندسی پیام و انتشار آن، رفته‌رفته پیچیده‌تر شده و در این شرایط نیاز به ایده‌های جدید هر روز بیش از قبل احساس می‌شود و رسانه‌ها و خبرنگاران باید بیش از پیش در راستای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha