استاندارهرمزگان: دریافت مجوز سهم جدید مسکن ملی در بندرعباس را دنبال می‌کنیم

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به طراحی ۱۵ هزار واحد مسکونی بندرعباس به عنوان بزرگترین پروژه یکپارچه کشور گفت: با کلنگ‌زنی این واحدها، تقریبا سهم مسکن ملی این شهرستان تمام شده و به دنبال دریافت سهم جدید مسکن ملی در این منطقه هستیم.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز سه‌شنبه به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار، در دیدار با مدیر و خبرنگاران ایرنا بندرعباس که با حضور مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان و مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نگرانم که بعضی از اقشار از مسکن ملی جا بمانند، لذا به بدنبال این هستیم که زودتر نیازها احصا شود که سهم جدیدی برای مسکن بگیریم تا بتوانیم درهمین دولت کار را آغاز کنیم.

وی در خصوص تعاونی مسکن مطبوعات خبرنگاران هرمزگان که چندین سال معطل مانده است، بیان کرد: مشکل مسکن خبرنگاران را نیز در اسرع وقت پیگیری می‌کنیم.

استاندار هرمزگان، فضای رسانه‌ای در این استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اما با توجه به اینکه هرکدام از رسانه ها دارای گرایش سیاسی هستند، آن چیزی که انتظار داریم، بحث انصاف است.

دوستی با اشاره به رشد شاخص‌های اقتصادی در استان ادامه داد: در بحث اشتغال کارهای بزرگی انجام شده است که می‌توان به تولید اشتغال ۵۱ هزار نفری با میزان ۲ و نیم برابری استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ اشاره کرد که ایجاد این تعداد شغل کار سختی بوده است.

اجرای ۲ کار شاخص در حوزه پزشکی و معدن

استاندارهرمزگان: مجوز سهم جدید مسکن ملی در بندرعباس را دنبال می‌کنیم

استاندار هرمزگان در بخش دیگری تصریح کرد: امسال چند کار شاخص باید انجام دهیم؛ یکی زنجیره دارو و تجهیزات پزشکی استان و دیگری بسته‌های بزرگ معدن را فعال کنیم.

وی سهم معدن در اقتصاد استان هرمزگان را کمتر از نیم درصد عنوان کرد وافزود: هماتیت، سنگ آهن مگنتیت و معادن گچ از اولویت‌های حوزه معادن غیرفلزی در این استان است که می‌توان این سهم را افزایش داد.

دوستی در بحث توسعه زیرساخت‌های استان مهم‌ترین مشکل را مساله آب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم حدود ۴۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شد که این میزان به ۲۵۱ روستا رسیده که مطلوب نیست.

خبرهای خوبی در سفر رییس جهمور در راه است

استاندارهرمزگان: مجوز سهم جدید مسکن ملی در بندرعباس را دنبال می‌کنیم

استاندار هرمزگان در حوزه آموزش نیز به موضوع کلاس‌های درس و هنرستان‌های همجوار صنایع اشاره کرد و گفت: هفته گذشته ۲۳ آموزشگاه آزاد فنی‌وحرفه‌ای به بهره‌برداری رسید که کار تجهیز فضای کارگاهی آنها برعهده خود صنایع است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر رییس جهمور نیز خبرهای خوبی برای مردم داریم و چندین طرح بزرگ به بهره برداری می‌رسد که اثرات آن به مردم این استان برمی‌گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha